سخن مدیر دبیرستان

https://ayandeh1.ir/wp-content/uploads/2021/07/%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86-%D8%B2%D8%A7%D8%A6%D8%B1-%D8%AB%D8%A7%D8%A8%D8%AA.jpg

به نامش و به یاریش

با اتکاء به ذات مقدس خداوند منان دبیرستان غیر دولتی آینده دوره اول به همت جمعی از مدرسان تیزهوشان شهر رشت سال 1394 تاسیس شد.
مؤسسان دبیرستان از ابتدای شکل گیری تصمیم به راه اندازی مدرسه، در پی ایجاد دبیرستانی قوی در بعد علمی، الگو و قابل اعتماد در بعد اخلاقی در محدوده ناحیه یک رشت بودند، چرا که خلأ یک مدرسه روشمند، علمی و اخلاق محور در ناحیه یک رشت احساس می شد، از آنجا که اکثریت مؤسسان دبیرستان، از دبیران توانمند، صاحب سبک و خوش نام تیزهوشان هستند، به راحتی سیاست های آموزشی، پرورشی و اخلاقی مدرسه تدوین گشت و از همان ابتدای تاسیس تاکنون برنامه های مدرسه، منسجم و هماهنگ دنبال شده است.
به پیروی از سیستم آموزشی مدارس استعدادهای درخشان نگاه ویژه‌ای به همه دروس عمومی و اختصاصی شد، مباحث کتاب علوم تجربی به تفکیک سه درس شیمی، فیزیک و زیست، توسط دبیران بنام این رشته در تیزهوشان در ساعت مجزا تدریس می شود، برای درس ریاضی ساعت فوق العاده در برنامه اصلی هفتگی مدرسه اختصاص داده شد. در کنار توجه به دروس تخصصی، برای دروس عمومی نیز دبیران توانمند دعوت به کار شدند تا مباحث، ادبیات، معارف، زبان انگلیسی، عربی و مطالعات اجتماعی به شکل حرفه ای و ماندگار کار شود، همچنین از ابتدای تاسیس دبیرستان، توجه ویژه ای به کلاس های آمادگی تیزهوشان شد، تا در دوره سه ساله اول دبیرستان، افراد علاقه‌مند به تحصیل در مدارس تیزهوشان، با فراغ بال آماده آزمون ورودی تیزهوشان باشند.
مدرسه پیوسته در بعد ورزش و سلامت جسمانی دانش آموزان توجه ویژه ای داشته است، با کمک مربیان دلسوز و خبره در سالن های ورزشی، ساعت ورزش آنها به شکل حرفه ای و مفرح و ایمن دنبال شده است.
همچنین در سیاست های مدرسه، نگاه ویژه ای به اردوهای علمی و تفریحی، بازدید از مراکز علمی و فرهنگی، برگزاری کلاسهای کارگاهی، مهارتی و آزمایشگاهی معطوف بوده است.

تمام تلاش کادر آموزشی و مدیریتی دبیرستان آینده تربیت و آموزش انسانهای دانا، علمی، اخلاق محور است، امید که کادر آینده بتواند با توجهات حضرت حق و با همدلی و همکاری اولیای ارجمند به هدف غایی خود که همان تربیت انسانهای صالح و کارآمد است، نائل آید.

با بهترین آرزوها
مدیر دبیرستان آینده دوره اول
حسین زائر ثابت