قوانین و راهنمای پرداخت شهریه آنلاین

راهنمای پرداخت اقساط شهریه اینترنتی

ورود به صفحه پرداخت

نحوه پرداخت شهریه:

۱- مبلغ قابل پرداخت ‌را از طریق اینترنت بصورت الکترونیکی واریز نمایید. (از طریق لینک منوی بالای وبسایت> پرداخت شهریه آنلاین )

۲- امکان پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پرداخت الکترونیکی شهریه از طریق وب سایت دبیرستان به وسیله درگاه بانکی معتبر میسر بوده و نیازی نیست کارت به نام خود دانش آموز باشد.

۳-لطفا پس از انتخاب مبلغ اقساط فرم درخواستی را که شامل اطلاعات دانش آموز می باشد با دقت پر نمائید.

توجه مهم:

۱- چنانچه بنا به هر دلیل مبلغ واریزی از حساب کسر گردیده اما از مبلغ شهریه کم نشده باشد لطفا با دبیرستان از طریق این لینک در ارتباط باشید.

۲- حساب مالی دانش آموزانی که پرداخت شهریه خود را بصورت اینترنتی انجام می دهند همه روزه توسط همکاران ما بررسی خواهد شد ، چنانچه مبلغ واریزی از حساب شما کسر گردیده و از مبلغ کل شهریه شما کسر نگردیده و همچنان بدهکار می‌باشید، اگر پس از ۲۴ ساعت مبلغ به حساب اولیه برگشت داده نشد با دفتر دبیرستان در تماس باشید.

۳-مبالغ تعیین شده برای پرداخت اقساط شهریه دبیرستان پانصدهزارتومان ، یک میلیون تومان و دو میلیون تومان می باشد . اولیا گرامی پس از انتخاب هریک از این مبالغ میتوانند با افزایش تعداد اقساط مبالغ را به دلخواه تغییر دهند ، همچنین در بخش سابقه پرداخت شهریه نیز تمامی رسید ها قابل رویت می باشد .

اطلاعات لازم جهت پرداخت:

۱- شماره ۱۶ یا ۱۹ رقمی روی کارت

۲- رمز اینترنتی کارت (رمز دوم): ‌ که می بایست قبلاً از طریق دستگاه خودپرداز نسبت به تعریف آن اقدام نموده باشند. آنهایی که از کارت هدیه پارسیان استفاده می نمایند این رمز به آنها داده شده است.

۳- شماره CVV2: ‌شماره ۴ رقمی در پشت کارت.

جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور برای پرداخت ثابت با دفتر دبیرستان در تماس باشید.